måndag 14 mars 2011

Gilla läget

Är det möjligt att man kan få sådan träningsvärk?!
I lördags var jag ut och festade lite med två härliga brudar, Tessan och Sofie och några andra sköna människor.
Jag dansade så mycket att jag fortfarande, två dagar efteråt , har ont i magmusklerna och lite i benen och ryggen.
Men kul hade jag!:-) Och det var verkligen på tiden! Tror det var två år sedan jag var ute sist.

Men ska jag vara ärlig så hade jag klarat mig utan det.
Klart det är kul att träffa nya människor, men i det stora hela så hade jag lika väl kunnat stanna hemma med familjen. Saknade dem mestadelen av tiden.
Undrar vad detta beror på? Är jag bara hemmakär eller har jag blivit så gammal att jag inte bryr mig längre. Jag får liksom inte ut något av det längre, förutom en skön fylla och starka magmuskler...;-)

Det kanske är det som är lösningen... Jag får gå ut och dansa som träning varje helg.:-)
Det verkar ju ge mer än cykling. Å andra sidan så har jag inte cyklat så mycket...
Jaja, sakta men säkert går jag ju ner mina kilon iaf och min älskling älskar mig ju precis som jag är så jag får helt enkelt bara gilla läget.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar