måndag 17 mars 2014

Mitt livs största chock

Idag för exakt ett år sedan fick jag mitt livs största chock när jag kissade på en sticka för att utesluta graviditet. Istället visade det sig att det var en graviditet.
Vi skrattade och grät av lycka och chock och vi kunde för vårt liv inte förstå när den här lilla knodden blev till. Hur som helst så blev hon till och nu är hon här.
Vår lilla olycka, vår stora lycka. Som vi älskar dig!



Helt otroligt att hon dessutom blir fyra månader på onsdag! Idag hittade hon fötterna. Allt går så fort! Snart springer hon runt mina ben och tjatar om riskakor och russin. Underbart! Längtar!
Men först ska jag bara njuta klart av bebistiden med klibbiga små händer som drar mig i håret, små sparkande fötter, den pliriga blicken och det där leendet. Herregud, det där leendet! Jag dör lite och blir så lycklig på samma gång när jag ser det. Måtte hon aldrig sluta le så där mot mig, gullunge!

Nu, dags för lite kvällsfika och egentid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar