söndag 17 november 2013

Sagt och gjort en söndagsmorgon

Har ni sett den där reklamen när den lilla pojken släpper ner mobiltelefonen i toaletten och hans mamma och pappa tror att han går på toaletten själv för att göra sina behov.

En liknande händelse inträffade hos oss alldeles nyss när Olle släppte ner Dannes klocka i toan. Det enda som fattades var det där "ploppet" man hör i reklamen.
Jag kan liksom inte låta bli att skratta!:-)

Förutom det goda skrattet så fick jag sovmorgon och vaknade upp till frukost på sängen. Efter en natt med lite sömn på grund av molvärk och oro över att blåsten skulle ta med sig taket på huset så vet min man precis hur han ska muntra upp sin supergravida och trötta fru.
Det spelar ingen roll om alla ni där ute tror att just ni fick den bästa maken/makan. Jag vet att just jag fick den bästa! Så är det bara, sorry...;-)

Fin söndag till er!♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar