fredag 12 oktober 2012

Fyra barn istället för tre

Men fy på mig!!! Nu har jag inte bloggat på en evighet! Men jag lovar, jag har en bra ursäkt. En rätt så bra iaf.
Min man gick och bröt armen för tre veckor sen just idag. Inte bara ett sånt där töntigt litet brott utan ett riktigt rejält och ruskigt brott. Det värsta sättet du kan bryta en arm på lyckades han med. Armen gick rakt av nedanför axelkulan. Jag upprepar; rakt av! Den första veckan kunde han inte göra någonting. Inte ens klä på sig själv. Eller duscha själv. Med andra ord har jag haft fyra barn istället för tre att ta hand om.:-)
Nu är han dock tack och lov på bättringsvägen, men långt ifrån återställd. Det var inte ens säkert att han någonsin skulle kunna spela fiol igen. Men även det ser ut att bli möjligt om några månader.

Nu har jag tyvärr inte tid att skriva mer. Några ärenden ska göras och sedan blir det fredagsmys.
Hoppas ni får en härlig kväll och en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar