måndag 28 maj 2012

Shit vad kul det är att fota!

Tydligen så har jag varit en så snäll mamma att jag fick en systemkamera av mina barn igår!:-) Trodde jag skulle dö när jag öppnade paketet. Jag hade ju som sett framför mig en bukett med blommor och ett kort. Så nu behöver jag inte få några morsdagspresenter de närmaste 15 åren.;-)

Det bästa med presenten var att jag kunde dokumentera min dotters 7-årsdag i bästa kvalitet. Jag är ju nybörjare så jag har massor att lära! Men shit vad kul det är att fota!

Här följer några bilder från gårdagen:

Mosters Jollan.:-)

Världens finaste Tjofis!

Klåfingriga små händer! (Gissa vems.;-) 
The Tårta.

Två av mina älskade bus-pojkar.:-)

Den tredje av mina älskade bus-pojkar.:-)

En puss-hungrande morsa och en trött Tjofis.;-)

Kvarlevor efter gårdagen.

Mina fina pelargoner!:-)

Här nedan följer några bilder på vårt lagom stökiga hem.

1:a delen av vardagsrummet.

2:a delen av vardagsrummet.

Köket.:-)

Köket forts.

Ännu mer kök.:-)

Nu ska den här morsan lägga sig i sängen och somna till en film!:-)
Natti natti!

3 kommentarer: