lördag 30 juli 2011

Jag ska också våga!

Jag har nyss lyssnat på Sommar i P1 med Helena Bergström. Hon har varit en av mina idoler sen jag såg henne i Änglagård.
En av alla dessa starka kvinnor som jag samlat på mig och ser upp till.
Jag ska också våga!
Och jag ska också åldras med glädje!
Välkomna varje rynka, för med varje rynka kommer ännu en erfarenhet.

Visst, jag kanske hade en kris, kalla det 30-årskris om du vill. Men det gör inte jag.
Jag kallar det en utveckling i mitt liv och en utveckling av mig själv.
Jisses vad jag har lärt mig mycket under de senaste två åren!

Och vet ni, jag tror att jag är på väg någonstans. Jag är något på spåren.:-)
Det känns så spännande och jag är inte ett dugg rädd, inte just nu iaf.;-)
Vi får se vad det blir av det.
Som min pappa alltid brukar säga "Det blir vad man gör det till".
Och så är det ju, oftast. Livet blir vad man gör det till.
Åååh vad jag känner mig peppad och inspirerad nu!
Vänta bara, vänta bara!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar