lördag 31 juli 2010

Ananaspaj

Ännu en kväll och inget har hänt... Fast jag försöker verkligen att njuta av varje ögonblick som är kvar av den här graviditeten. Kan ju dröja tills nästa gång, OM det blir nån nästa gång. Men tror faktiskt inte att det här var sista gången.:-)

Idag har tiden fördrivits i Norrfällsviken. Danne spelade gitarr på ett bröllop som Tessan sjöng på. Under tiden satt jag och Tessans blivande fru Maria på restaurangen där och fikade. Vi har bestämt att vi ska åka dit och äta nån kväll med föräldrarna. Skulle vara hur mysigt som helst.:-)

När vi kom hem köpte vi mat på det nyöppnade thaistället, åkte hem, satte oss i sängen och åt, lade oss och somnade. Tro mig, det var ljuvligt!:-)
Sen kom bror Johan med flickvän Sandra och nu har dom slängt ihop en ananaspaj som snart ska avnjutas med marsansås. Me like!:-)
Jag och Sandra ska glo på film medan Johan och Danne sitter och kompar ihop lite musik.

Imorn kommer barndomsvännen Maritha med familj. Det bästa är att fördriva tiden med vänner och familj i väntan på att det ska hända något.
Men händer det inget innan imornkväll så måste jag nog ta en rask promenad. Kanske det skulle sätta igång det...? Eller en färdknäpp kanske...?:-) Eller så sätter det igång när det är tänkt att det ska sätta igång.
Men skulle det inte ha satt igång på onsdag (barnen kommer tillbaka på torsdag) så vet jag inte vad jag gör... Lite panik skulle jag nog känna... Men men, den kommer nog ut nån gång iaf...
Man har aldrig hört att någon stannat kvar därinne.;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar