lördag 27 februari 2010

Sagt och gjort

Lovisa till mig en kväll när jag lagade middag:
"Men hör du inte vad jag säger din dumma kossa?!"

Jag blev så paff och chockad att jag nästan började asgarva! Var hade hon fått dom där orden ifrån?!?! Kvävde mitt skratt så gott det gick och förklarade för henne att man inte får säga så till lilla mamma. Såg på henne att hon kände sig dum. Blir fortfarande full i skratt när jag tänker på det och hur oerhört chockad jag blev, tappade typ hakan! Var hade hon hört det?! Kommer nog aldrig få reda på det tyvärr.... Men hon kommer att få höra det sen när hon blir äldre, tro mig!:-D


Loa till mig när vi satt i bilen och ungarna höll varandra kärleksfullt i händerna:
"Mamma, jag älskar han." Han syftade såklart på Lovisa.
Lovisa till Loa:
"Åååh, jag älskar dig oxå när du säger så där!"
Både jag och Danne fick en liten tår i ögat, dom var ju så otroligt söta mot varandra!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar