måndag 15 februari 2010

Måndagkväll igen

Saknar barnen... Pratade en snabbis med Loa på telefon nu ikväll (att han börjar bli så stor!). Jag vet ju att dom har det bra där dom är, nämligen hos sin pappa. Dom har ju turen att ha den finaste pappan i hela världen. Det känns aldrig fel att lämna dom hos honom. Jag litar helt och fullt på honom och vi har en fin kontakt. Men saknaden kommer ju och hälsar på med jämna mellanrum. Helst nu när dom är borta en hel vecka... Men som sagt; dom har det så bra och det känns bra i mig med att veta det.
När dom inte är här så hinner jag fokusera på lill*n som är i magen.:-)

På onsdag kliver jag in i vecka 17. Det betyder oxå att det bara är två veckor kvar till ultraljudet. Fatta vad vi längtar!:-)
Hade skitont i brösten idag. dom kan ju inte ska växa mer! Kommer ju se ut som Dolly Parton innan bebsien är klar.;-)
Har börjat få foglossning oxå, och den är inte särskilt snäll med mig denna gång...
Vi har ju börjat måla om i köket (ska lägga upp bilder senare) så igår stod jag på en stege hela kvällen. När jag vaknade imorse värkte det förfärligt i bäckenet... Det har blivit bättre under dagen och nu känns det okej. Men det är inte kul när det gör ont vid varje steg man tar och jag är fortfarande bara i vecka 16. Hur ska detta sluta undrar man, eller iaf JAG. Kommer jag bli sängliggandes längre fram eller kommer det att bli bättre.
Jag försöker att ta det lugnt iaf och så får tiden utvisa...

Nu klev min älskade man innanför dörren med indisk mat!:-) Det är ju så synd om oss som måste beställa mat eftersom vårat kök är inplastat och omöjligt att röra sig normalt i...;-) Men det blir otroligt fint!
Men ikväll ska vi mysa framför tv:n eftersom vi inte sett varann idag. Så vi fortsätter med målningen imornkväll.

Ha en skön kväll alla!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar