tisdag 6 januari 2009

Mot Grammisgalan!

Nu sitter jag här framför datorn och fryser igen.:-) Imorn vid den här tiden sitter jag på Hovet i Stockholm och fryser. Vad vet jag...;-) Hur som helst så känns det lite lustigt och overkligt som alltid när man ska vara med i tv. Jag brukar liksom tänka bort migsjälv för att kunna hantera situationen. Även om vi inte ska uppträda imorn så känns det lite pirrigt...

Tror inte att vi vinner. Att få vara nominerad är good enough for me! Men skulle vi vinna så dör jag nog.:-)
Så då vet ni, om det blir tyst här på bloggen i fortsättningen; då har vi vunnit och jag har kolavippat på fläcken.
Så låt oss hoppas på att vi inte vinner...;-D

Nä, dags att packa och äta lite choklad innan läggdags.

Önska oss lycka till nu och håll tummar och tår om ni kan.:-)
/Sarek-Jessica
;-)

3 kommentarer:

  1. Jag hoppas verkligen ni vinner, fast då skulle jag inte hinna träffa dig nåt för då blir du bara iväg o spelar.... så det räcker nog med att ni syns i tv ihihihi

    Stina har oxå en låtsas kompis, Dora. Hon och Dora springer runt och blir jagade av Swiper (pappa)!
    Har glömt min inloggning så jag skriver som anonym

    SvaraRadera
  2. Hoppas det gick bra =) höll tummarna iaf.. kollade precis igenom filmerna du lagt upp.
    ser sååå mysigt ut. hoppas allt är bra där uppe..

    hoppas vi ses i framtiden.

    många kramar Louize

    SvaraRadera
  3. Jag höll tummarna för er så de blev blå-svarta. Vad fina ni var i TV:n, du, Zara och Stina.

    Jag har en utmärkelse till dig som du kan hämta på min blogg.

    Hoppas att allt är bra med er. Jag är nere i mörkret just nu. Mer än vanligt. Tårar, tårar och saknad hela jävla tiden....

    Kram från

    Carina och barnen

    SvaraRadera