onsdag 9 juli 2008

Sleeping beauties!

Klockan är strax efter 22 och barnen har sovit i en timme nu. Jepp, lade båda två kl 21 och dom SOVER! Gissa om jag njuter!:-) Men jag orkar inte göra så mycket ikväll. Har kollat mailen, läst lite bloggar, nu bloggar jag själv och sen är det film och en Schweizernöt som gäller!;-)

Bla bla bla bla, blablablabla.... Bla bla bla, blahi blaha, bla bla bla.... Så, nu har jag bloggat!:-D
Skämt åsido, jag ska inte hålla migsjälv på sträckbänken utan genast sätta igång med filmen och chokladen! Innan det blir försent.

Kram på er alla!

1 kommentar:

  1. Fan vad gott med schweizernöt! Sugen jag blev nu!!!! Undrar om Tezzan har några kvar! Fast jag kan nog inte hålla mig tills jag kommer till henne iaf.....måste nog åka iväg på lunchen o köpa en!:-D

    Vad fint det blev i bloggen när du ändrade layout eller vad det nu heter!:-D

    Nej nu ska jag ta o ricka kaffe o KANSKE göra nån nytta!

    Vi måste ses snart också så att du kan få kläderna, skorna, luciaklänningen o spjälskyddet! O så så att vi får surra förståss!!!

    Lova yah honey!
    Puss puss!

    SvaraRadera