onsdag 19 september 2007

En liten lista...

Snott av min Sarek-kompis Zara.:-)

Vad heter du? Jessica
Vilket stjärntecken? Vädur
Vilket år är du född? 1980
Vart bor du? Örnsköldsvik
Vad jobbar du med? Sångerska och Avis men just nu är jag mammaledig.
Har du någon pojkvän? Ja!
Har du barn? Har en dotter på 2 år och snart en liten bebis.
Hur lång är du? 162 cm
Hur mycket väger du? Ca 64 kg med gravidmagen
Vad har du för skostorlek? 37 (38 på vinterskor och 36 på vissa sommarskor)
Vilken hudtyp har du? Just nu ganska normal, brukar annars va lite fet och torr.
Hårfärg? Mörkbrun
Ögonfärg? Mörkblå
Glasögon? Nix, men kommer nog skaffa på ålderns höst.:-)
Piercing / tatuering? Kommer aldrig pierca mig, men jag vill tatuera in barnens namn nånstans och tecknet för vädur i svanken.
Klädstil? Älskar jeans och nån cool tröja eller snygg tunika (längtar tills jag kommer i mina gamla jeans!!). Men just nu går jag mest omkring i mjukisbyxor här hemma och väntar på att bebisen ska komma ut.:-)
Vad använder du just nu för skor? Mina gröna Crocs (Foppa-tofflor). Super-sköna att gå i när man e gravid och man slipper böja sig ner (vilket inte går) för att ta på dom. Annars stövlar.
Vad har du för klädstorlek? I vanliga fall 34/36.
Vilken mascara använder du? Lite olika men just nu Max Factor Masterpiece Max
Foundation/rouge? Maybelline Dream Matte Mousse/Nåt skit-rouge från Vevay
Målar du dina naglar? Ibland. Men just nu är dom naturella. Naglarna växer som ogräs när man är gravid och jag orkar inte underhålla dom och måla om dom eftersom jag måste fila ner dom så ofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar