onsdag 12 mars 2014

Vår!

Är det inte härligt ute! Det är vår i luften! En hel månad för tidigt! Helt underbart tycker den här morsan. Det var 8 grader varmt nu på morgonen när jag lämnade ungarna på förskola/skola. Det liksom bara spritter i kroppen på mig när jag tänker på vilken härlig årstid vi har framför oss!

Intar min frukost. Sen ska jag på besiktning. Inte bilen utan jag. Efter-förlossningen-besiktning... Inspektion...
Lång tid efter, jag vet men min barnmorska har varit på semester.
Usch! Jag vill inte men jag vill samtidigt veta att allt ser bra ut. Fast å andra sidan så vet jag ju redan det.
Måste i alla fall dit för jag behöver förnya mitt recept på p-piller. För här blir det inga fler barn! Tror jag... Nää, absolut inga fler!
Eller...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar