tisdag 11 mars 2014

Ont i magen (trots magdroppar!)

Det är så tyst här hemma idag att man skulle kunna tro att jag inte har några barn alls.

Märtis sover efter att ha haft en jobbig natt med ont i magen (trots magdroppar!) Resten av kidsen sitter i soffan med varsin surfplatta och spelar och tittar på Netflix.

Var med Märta till BVC imorse för eventuell vaccination men vi bestämde oss för att skjuta upp det ännu en vecka eftersom hon hade lite feber i natt.
Pratade med sjuksköterskan om varför hon kunde haft så ont i magen trots att hon fått magdroppar. Hon tyckte att jag skulle prova med Minifom och byta ersättning. Sagt och gjort! Jag kunde inte låta bli att köpa den fina nappflaskan också, liksom för att fira i förskott. Inget mer magont! (Peppar, peppar!) (Hoppas, hoppas!)

Eftersom Märta sover fortfarande så unnar jag mig en kopp Chai Latte innan jag börjar med maten. Mmmm, gott!

Fin tisdagkväll till er!💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar