tisdag 26 mars 2013

Life happens

Jag har så svårt att fatta att vi ska få en liten bebis i november.:-) Det är ju väldigt nytt än så länge så vad som helst kan ju hända. Men jag mår bra och har samma symtom som under tidigare graviditeter. Förutom illamående, det har jag än så länge sluppit. Om jag inte blir vrålhungrig vill säga, då kan jag bli lite illamående. Men det är bara att ligga steget före och alltid ha något med sig att äta. Ett köttben i väskan t.ex.;-)
Sen har vi tröttheten... Jag brukar däcka i soffan vid 20-21 tiden. Sen sitter jag och sover tills vi går och lägger oss vid 22-23.
Det är typ så mitt liv ser ut just nu. Jobba, äta, sova, dö av trötthet. Och så ta hand om ett hus och tre barn däremellan. Men det går. På något konstigt vis så får vi allting att funka. Så det ska nog inte bli några större problem med ett barn till.
Herregud, det finns ju de med fem, åtta, tio och ännu fler barn som får vardagen att funka.

Det ska bli så otroligt mysigt med en liten en! Som vi längtar!
Men det känns så surrealistiskt eftersom vi inte hade tänkt oss att skaffa en till riktigt än. Men life happens och det är bara att hänga med.
Jag har alltid sagt att barnen kommer när de själva vill. Men jag anade nog inte hur rätt jag hade.:-)

Nää, nu ropar sängen mitt namn. Härligt med en hel natts sömn! Hoppas på så få störningsmoment som möjligt. Håll tummarna!;-)

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar