torsdag 6 december 2012

Stressigt värre

Lyxade till det imorse med lussebulle till frukost. Senare under dagen blev det lussebulle till fikat också. Gott!

Efter att ha stressat mig igenom alla dagar denna vecka med oväntade hyror pga snökaos och hämtning av bilar och stackars barn som fått lov att vara på fritids och förskola nästan till stängningsdags så såg jag idag fram emot en lugn och inte så händelserik dag.
Men så fort eftermiddagen var kommen så blev det stressigt igen pga att bilar hit och dit fick bytas ut pga att andra bilar inte fungerade.
Jag kom hem men det blev sent, som vanligt...
Än en gång fick Danne hämta alla kidsen på förskola och skola...

Nu är kidsen i säng och jag ligger på golvet framför brasan och värmer min frusna trötta kropp. Ska strax gå till sängs. Ska bara ta en kopp glögg med min make först.:-)

God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar