fredag 28 december 2012

Det var en fin dag idag

Så vi var ute en stund och körde snowracer med Olle. Han tyckte det var så otroligt kul så han tjöt när han svischade förbi. Kurt var förstås också med, som alltid när vi är ute.:-)

Och här sitter jag nu. Olle sover och jag försöker blogga samtidigt som jag tittar på Emil och Griseknoen. Olle älskar, förlåt ÄLSKAR Astrid Lindgren-filmer och när han lagt sig så kan mamman och pappan inte låta bli att titta vidare, de är ju så bra! Olles favoriter just nu är Emil i Lönneberga, Pippi och Madicken. Han har redan hunnit beta igenom, och ledsnat på, Lotta på Bråkmakargatan och Ronja Rövardotter. När han och de andra barnen blir större ska vi titta på Bröderna Lejonhjärta och Mio min Mio.

Nu är det helg igen och året är snart slut. Men innan dess så ska maken och jag få oss något mättande i magen och se något underhållande på tv.

Ha en fin helg!
Tjolahopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar