onsdag 4 juli 2012

Jag är mitt i livet och mår bra

Idag fick jag se min vigselring.:-) Den är magisk! Och just nu är vi båda utan förlovningsringar eftersom de ska putsas upp innan bröllopet. Känner mig så otroligt naken utan ringen! Den har ju suttit på mitt ringfinger varje dag i snart tre år nu! Men den måste ju skina ikapp med sitt sällskap så jag får ha tålamod.:-)
Min klänning är färdig nu också. Ska åka och prova den imorgon om jag hinner. Annars får jag ta det på lördag.

Nu börjar det pirra i kroppen kan jag tala om. På lördag är det bara en vecka kvar. Jag är inte nervös.....eller jo, lite.:-) Men det är för att allt ska klaffa. Min största skräck är vädret. "Måtte det inte regna!" Jag vill så gärna ha sol och lagom varmt på min bröllopsdag. Men det är ju en av de saker jag omöjligt kan styra över. Allt annat faller förhoppningsvis på plats.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, hör och häpna.:-) Min kropp är helt slut efter en hel arbetsdag. Min rygg skriker efter vila.
Imorgon är en ny dag, säkert en underbar sådan. Och jag är mitt i livet och mår bra och är så kolossalt lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar