söndag 8 juli 2012

Helg, möhippa och strutsar

Igår var det dags för min möhippa. Ett tag var jag rädd för att jag inte skulle få någon (alla blivande fruar vill ju ha en möhippa). Helgerna gick och så var det bara en helg kvar. Så det var egentligen inte så svårt att lista ut att det skulle hända denna helg när jag väl lade alla pusselbitar på plats.;-)
Och så här snygg var jag i min blivande makes folkdräkt!:-)


Eftersom några av mina väninnor inte kunde vara med så fick jag bekanta mig med de här snygga brudarna. Jane till vänster och Daniella till höger. De påminde läskigt mycket om min bror och min blivande make. Men det ser man ju att det här är två tvättäkta kvinnor som gillar att hitta på bus!;-)

Middagen, dagen till ära, inmundigades på Strutsfarmen i Gerdal. Har ni aldrig ätit struts förut så kan jag (mer än) varmt (snarare skållhett) rekommendera det!
Det finns inget godare! Och stället ligger så fint och mysigt mitt inne i skogen. Det är min absoluta favoritrestaurang med den absolut godaste maten! Åk dit säger jag bara!

Dagen efter, dvs idag, bestämde vi oss för att åka tillbaka dit och dessutom ta med barnen så de fick se dessa magnifika djur. En helfestlig och perfekt helg med andra ord!

Tack alla ni tjejer (både med och utan snopp) som gjorde min möhippa till en oförglömlig dag!:-)
♥ ♥ ♥ I love you!!! ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar