söndag 25 mars 2012

Vart fasen ska vi bo?


Vi planerar inte bara bröllop för fulla muggar här hemma. Vi planerar även för vår bröllopsresa. Vår bröllopsresa med barnen vill säga. Vi har bestämt oss att åka till Gotland. Men vart fasen ska vi bo? Det finns ju tusentals fina små stugor, stora hus och lägenheter att välja bland. Med tanke på alla hus och stugor som hyrs ut så undrar jag om det finns några gotlänningar kvar på ön.;-) Men det återstår att se i slutet på juli när vi styr kosan mot Sveriges semesterparadis. Härligt som bara den ska det bli i alla fall, vart vi nu än beslutar oss för att bo.

Jo, förresten! Vi köpte ju min bröllopsklänning idag! Åh, den är sååå fin! Men den måste sys till lite. Men galet vad jag känner mig fin i den! Den är verkligen jag.

Nu kallar sängen! Imorgon kommer kidsen. Längtar!

Auf Wiedersehen!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar