lördag 8 oktober 2011

När vi har gift oss

Vad han skämmer bort mig, min älskling.:-)
Undrar om han kommer sluta med såna här överraskningar när vi har gift oss....?;-)

Jag har lämnat in min mobil på lagning så nu har jag en lånemobil med en helkass kamera, därav den helkassa bilden.


Jag älskar kameran på min egen mobil, den tar så otroligt bra bilder! Men det är ingen android, och det är en sån jag vill ha.

Men än så länge så får jag dras med min Satio, när den är lagad vill säga. Just nu får jag dras med den här Samsungen som iofs är en android, men jag saknar min mobil. Eller ja, min kamera.;-)
Jag är lite sugen på en Xperia Ray som nästa mobil. Nån som har en sån? Är kameran lika bra som de påstår i reklamen? Likvärdig en Satio?

Ha en skön lördag nu alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar