måndag 10 oktober 2011

Bebis-sug

Barn hit och barn dit. Det verkar som om alla (nästan iaf) är gravida. Eller nyss har fått en alldeles ny liten rosa sak som sparkar och skriker och är bara alldeles underbart söt och doftar ljuvligt. T.o.m senapsbajset luktar gott när de är alldeles nya.;-)
Och min yngsta ställer sig upp och ska snart, vilken dag som helst, ta sitt första steg.

Ja, jag längtar... Jag har börjat få ett sådant bebis-sug.
Men jag vet att vi måste vänta minst ett år pga ekonomin. Jag har den allra lägsta nivån på SGI'n, vilket betyder att jag nästan inte får någon föräldrapenning alls. Jag måste jobba minst ett halvår för att den ska höjas och det är ett måste innan nästa barn.
Dessutom vill jag ge Olle all uppmärksamhet nu medan han är liten och behöver den som mest.
Men shit vad jag längtar!

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvaga mig och sen hoppa ner i bingen och gosa med min man de få timmarna som är kvar innan han ger sig av söderut för att jobba.
Tjolahopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar