måndag 15 augusti 2011

Herregud

Så var vi på väg igen. Vi har packat bilen full och är på väg till Stockholm, sena som vanligt. Danne får inte sova många timmar innan han måste upp och jobba. Själv ska jag försöka skriva musik och öva inför Sarek-spelningen på lördag plus releasespelningen den 1 september.
Såklart glömde jag mina gamla texter hemma så det får nog bli några nya.;-)
Något som blivit en tradition när vi åker bil är att lyssna på Sommar i P1. Ungarna tycker inte det är lika intressant men det har vi löst genom att köpa en bärbar dvd med två skärmar. Jag måste verkligen rekommendera detta för er föräldrar med barn som reser mycket och långa resor i bil!
Jag kan även rekommendera er att lyssna på Sommar i P1 med olika värdar. Leta i Podarkivet på www.sverigesradio.se/sommar.
Just nu lyssnar vi på Eva Dahlgren. Hon talar om gud. Ååååh herregud vad bra hon är!
Ska lyssna vidare nu medan vi susar genom natten.:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar