tisdag 14 juni 2011

Fläskläpp

Nu sitter jag här med en rejäl fläskläpp och ett hål i läppen (besparar er de bilderna...) och undrar lite smått varför jag gjorde det... Är jag så fåfäng? Varför var jag tvungen att lyssna på min tandläkare om att skicka en remiss till Öronmottagningen. (Ja, öronmottagningen!:-) Vad kan de om pluppar på läppen liksom???) Inte för att det är hans fel men.
Tror jag älskade pluppen lite mer än väntat.
När ingreppet var utfört höll jag på att svimma. Fick ligga ner en stund och vila upp mig medan sköterskan pratade och skojade med Olle.
Olle var ett bra namn tyckte hon.:-)

Sitter utanför Max och väntar på att de ska öppna. Jag kan inte äta en hamburgare men jag tänkte unna mig en lyxshake.:-) Jag har ju varit superduktig! Och det kommer nog se bra ut i slutänden.
Och när man börjar bli lite till åren och fortfarande ser rätt bra ut utan hjälp av konstiga ansikts-vårds-produkter och botox så måste man ju kunna plocka bort en plupp på läppen utan att det blir katastrof. Det är jag väl ändå värd?;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar