tisdag 7 juni 2011

En liten man i pyjamas

Tog en liten prommis med en liten man i pyjamas till affären nu ikväll.:-)
Även fast det inte är riktig sommar så är det så härligt att bara kunna gå ut utan att behöva bylsa på sig en massa kläder! Längtar till de riktigt varma sommarnätterna. När det är klibbigt och svårt att sova. Ja jag vet, jag är sjuk.
Men förra året var det extra klibbigt och svårt att sova eftersom jag var gravid. Så jag tycker inte ett dugg synd om mig själv i år!;-)
Den lilla mannen i pyjamas sover nu gott i sin säng. Så gör även de små monstrena.
Själv ska jag krypa ner under täcket med min älskling.:-)
Imorgon ska jag åka till Stockholm. Berättar varför då.
Sussilull!

1 kommentar:

  1. Oja. Nog blir det klibbigt och dant nu när sommaren kommit! Jag infinner mig i min 22:a graviditetsvecka och lider av pollen/gräsallergi, som jag äter medicin mot. Ganska tröttsam kombo. Hoppas man överlever sommaren. ;) Vi sover i källaren i natt!

    SvaraRadera