fredag 8 april 2011

Lite rolig info....om mig

Namn? Jessica Christina Elisabeth Wetterstrand

Född? Den 11 april 1980


Längd? 163 cm


Skostorlek? 37, 38


Piercingar? Nix


Tatueringar? Inga, men vill ha!


Bor? I Örnsköldsvik.


Utbildning? Gick estet på gymnasiet. Men någon högskoleutbildning har jag inte. Jag går livets hårda skola.;-)


Jobb? Just nu är jag mammaledig. Jag jobbar som sångerska. Men när jag inte gör det så är jag hemmafru förtillfället, har alltså inget annat jobb på sidan om.


Drömyrke? Rik och berömd sångerska.:-)


Plats du vill resa till? Vill gärna resa till New York igen! Annars vill jag åka till ett soligt och varmt ställe. Och det ska jag den 20 maj!:-)


Favoritdrink? Frozen Margaritha


Favoritmat? Indiskt, thailändskt, japanskt och kinesiskt.


Favoritfilm? Har måååånga! Jag är en sucker för romantiska komedier och skräckfilmer.



Läser just nu? Inget just nu men har just läst "Dyngkåt och hur helig som helst" av Mia Skäringer. Underbara Mia! Jag älskar dig! Vill du gifta dig med mig..... och Danne? Tänk, våra sambos heter likadant, det måste vara ett tecken! Hur som helst; jag kan verkligen rekommendera den!:-)


Läser helst? Mama, Vi Föräldrar, Vakre hjem & interiör, Allt i hemmet, Lantliv m.m.


Tittar helst på? Dokumentärer, dokumentärserier (som En unge i minuten och Familjen annorlunda) och vissa humorserier (typ Cougar Town).


Lyssnar på? Allt från pop och rock till opera och hiphop.


Mest överskattade affär? Macy's i New York. Trångt, mycket folk och mycket billiga märkeskläder!;-)


Det dyraste jag köpt? Jag är väldigt snål när det gäller kläder faktiskt. De dyraste skinnstövlarna jag köpt gick på ca 800 kr och jag har kanske användt de två gånger... Vinterjackan jag köpte i vintras är den dyraste jag köpt. Tror den kostade ca 1600 kr. De dyraste plaggen jag äger är pälsklänningen och Älvorna-klänningen jag hade när vi var med i Melodifestivalen 2003 och 2004. Tror de gick på ca 10 000 vardera. Fast de har jag ju inte betalat själv (som tur är!).

Senaste fyndet? Är mina nya snygga kängor från Din Sko.


Lyxartikel? Hmmmm...? (Tänker...)


Värsta plagget? Jag tycker det är så otroligt fult med harembyxor, iaf på män!


Favoritaccessoar? Min bebis, hahaha!;-)


Motionerar du? Det kan jag inte säga... Men jag försöker tänka på vad jag äter. Eller, nej det gör jag inte heller. Men jag äter inte mer än jag behöver och tills jag blir mätt (om det inte är indiskt då förstås) eller som någon sa "Man ska spara lite till änglarna".:-) Om jag äter en del nyttig mat så kan jag unna mig något gott lite nu och då. Men jag måste verkligen börja röra på mig!


Vilket schampo använder du? Olika. Just nu använder jag Fructis. Extrapris på Coop.;-)


Vilken parfym använder du? Dolce & Gabbana Light Blue har varit min följeslagare i många år. Det är min basparfym. Sen kan jag ha andra fräscha, somriga eller myskiga parfymer beroende på hur jag mår eller vilket tillfälle det är.


Vad är du rädd för? Att något hemskt ska hända med någon i min familj... Det är en tanke som alltid finns närvarande, mer eller mindre, ibland inte alls.


Vad finner du charmigt? Humor, självförtroende och öppenhet.


Beskriv dig själv med 3 ord? Sprallig, omtänksam, känslomänniska.




Den här listan har jag snott från den här bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar