måndag 24 januari 2011

EXTREM trotsperiod

Loa har kommit in i en EXTREM trotsperiod... Det enda vi gör är att bråka känns det som...
Lovisa är i en lättare ålder. Det är klart att vi oxå bråkar, men när hon är arg och sur så sitter hon vid pianot på sitt rum och spelar och sjunger egenkomponerade låtar om hur dumma vi är. Och när man hör det så kan man ju inte annat än att skratta.:-)
(Kanske vi ska köpa ett trumset till Loa eftersom han slår på allt han ser...?)
Hur som helst så tar det på energin och humöret att bråka med dom varje dag. Det är jobbigast när jag är ensam med dom, som nu...
Danne är borta enda tills på onsdagkväll. Vi får se hur det går den här gången.
Jag är glad att jag inte är ensam iaf.

Ikväll ska vi äta mat hos mamma/mormor. Det blir skoj. Vi brukar bara ha stora problem att komma därifrån.:-) Men det ordnar sig nog.

Nu måste jag hitta på något att göra innan jag somnar!:-)

Aufwiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar