torsdag 27 januari 2011

30 dagar

Dag 12 - Arbeten jag haft/har

Mitt första jobb var på Gene Bageri, nuvarande Polarbröd. Där packade jag bröd.:-)

Sen har jag mest jobbat i butik. Har jobbat på My One (tillbehör för häst, hund och katt) och Guldsemderna (smycken, förlovnings- och vigselringar m.m.). Av nån anledning så har alla alla butikerna lagt ner... Jag kanske spred dålig energi...?;-)

Sen slog vi igenom med Sarek. Efter det fick jag Lovisa. Innan jag fick Loa så jobbade jag ett tag på Tillsammans där vi sålde leksaker, massageoljor och annat för vuxna.:-) Sen jobbade jag på Avis biluthyrning tills en månad innan Loa kom. Efter mammaledigheten så jobbade jag ett tag på Sibylla.
Sen drog det igång med Sarek och Magiska toner, så under den tiden hade jag inget annat jobb.
Innan jag fick Olle hade jag praktik på Avis. Och nu är jag mammaledig igen.:-)

Det var typ hela mitt CV!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar