söndag 23 januari 2011

30 dagar

Dag 08 - Ett bra ögonblick

Ett bra ögonblick var när jag den 23 maj 2009 spelade med Sarek i Umeå på Kulturnatta. Det var en varm, vacker dag och vi hade en vikarie för Göran Månsson som spelar flöjt. Han hette Danne Sjöberg och spelar fiol.:-)

Det blev en helt magisk konsert med JÄTTEMYCKET folk. Det blev fullsatt och mer därtill. Många fick inte komma in för det blev för mycket folk.

Den dagen var första gången som jag kände att det fanns en viss spänning mellan mig och Danne. Och att det var förbjudet gjorde det inte mindre spännande heller.;-)

Men det tog ändå några månader innan jag förstod att han var intresserad av mig och att jag var intresserad av honom.:-)
Sen föll jag, head over heals, som det så fint heter. Och det gör jag fortfarande, typ varje dag.:-)
Han är så underbar!

Jag älskar dig mitt snyggo!:-)

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar