lördag 16 oktober 2010

Nattuggla

Så sitter jag uppe även ikväll/inatt. Har verkligen svårt för att gå och lägga mig. Men det är så skönt att bara sitta och titta på något tv-program på SVT Play eller kolla mail eller något annat. Känna lugnet och ron i kroppen. Alla sover, alla mår bra, jag njuter av tystnaden. Fast jag ska nog krypa ner i sängen under täcket och titta på min fina, vackra man en liten stund.:-)
Är så lycklig över att jag har honom, att han är min och att han (konstigt nog) känner likadant för mig. Jävlar vilken tur jag har!

Barnen är hos oss i helgen. Härligt! Saknar sprall och stoj. Imorn ska vi till Knasiga Kojan. Det blir kul. Då kan jag oxå vara med och leka lite. Sist var jag antingen gravid eller nyförlöst, kommer inte ihåg... Men imorn ska jag busa lite med barnen.:-)
Tänk när Olle blir så pass stor att han oxå kan vara med!:-) Fast det får inte gå för fort... Ska nog njuta av den här tiden en stund till.;-)

Nä, hörni! Nu kallar sängen på mig.

Gute nacht!

2 kommentarer: