tisdag 19 oktober 2010

Nattmatning

Så sitter man här igen som så många andra nätter förr och ger lillkillen mat. Tur att han är så duktig som somnar om nästan på en gång efter måltiden. Annars hade jag nog inte varit någorlunda pigg på dagarna som jag är nu för tiden. Det var ett tag när jag sov extremt lite och var trött och yr större delen av dagen. Det hjälpte inte ens med att ta en tupplur på dagen! Det var i samma veva som min mens kom tillbaka. Det kan ju ha varit en kombination av för lite sömn och järnbrist. Järnbrist pga att jag förlorade mycket blod. Jag blödde nämligen som en slaktad gris! Och i en och en halv vecka dessutom!

Imorn ska jag på efterkontroll. Och lägligt nog så stänger dom av värmen på vattnet för underhåll imorn. Så jag kan inte tvätta av mig innan jag ska till MVC. Duschade nu ikväll istället.
Förhoppningsvis så håller jag mig fräsch.;-)

Nu ramlar ögonlocken ihop.
Natti natti!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar