torsdag 23 september 2010

Gasmaskinen

Varför kan jag aldrig gå och lägga mig i tid?! Trots att jag kliver upp vid sju, halv åtta kommer jag inte i säng förrän klockan är halv två, två! Plus att jag matar Olle vid fyra, fem. Hur fasen orkar jag?! Fast det kanske är det jag inte gör.... Är så sjukt trött hela dagen. Men det finns alltid nånting att göra. Ändå hinner jag inte med allt. Det är svårt när man är ensam med tre barn nu när Danne är bortrest. Ni ensamstående föräldrar, hur pallar ni? Ni ska ha en STOR eloge!!!



När barnen är lagda kommer jag till liv. Och även fast jag sitter och slumrar i soffan så är det så skönt att vara själv, nästan själv.

Och innan jag väl går och lägger mig så hittar jag alltid något att göra. Men ikväll var det extra skönt att plocka bort disken.;-) Så slipper jag det imorn.



Då kommer även Danne hem. Längtar! Snusar på min kudde som bär hans doft. Mmmmm...:-)



Nu är ögonlocken som bly. Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar