tisdag 8 juni 2010

Nu känns det så där overkligt igen

Jisses, går in i vecka 33 idag! Är glad över att det går fort, men vänta lite nu... Det kommer en bebis om mindre än två månader! Nu känns det så där overkligt igen.

I eftermiddag bär det av till Sollefteå för att kolla in sjukhuset där. Vi måste ju åka 9 mil för att föda. Känns lite pirrigt att behöva åka så långt. Men det känns ändå bra att få åka dit och titta i förväg så man har ett ställe att relatera till. Det kanske känns mer verkligt då.

Igår vikte jag dom tvättade bebiskläderna och Danne lade in dom i skåpet i vårt sovrum. Där får bebisen ha sina kläder den första tiden innan den flyttar in till sitt eget rum (som för närvarande agerar musikstudio).
Snart dags att packa BB-väskan oxå. Bättre att ha den redo en tid innan än stresspacka när det väl sätter igång.

Vi ska försöka hinna med att måla om sovrummet oxå. Jag tänker inte måla, det får Danne göra själv den här gången. Jag koncentrerar mig på att må bra och ta hand om mig själv nu den sista tiden. Men spjälsängen ska jag montera!:-)

Nä nu måste jag vinna en auktion på en babysitter på Tradera!;-)
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar