tisdag 18 maj 2010

Min dag

Vecka 30! Bara 10 veckor kvar nu! Börjar märkas kan jag tala om, shit vad tungt det är nu! Och nu är det liksom okej att klaga lite.;-) Fast jag ska egentligen inte klaga så mycket eftersom jag fått må så bra. Vet att det finns dom som får så fruktansvärt ont av foglossningen så dom inte kan gå eller dom som får förvärkar och varken får eller kan röra sig. Så jämfört med det så mår jag bra.
På tal om förvärkar så kommer dom rätt lätt nu. Jag behöver bara gå lite för fort så börjar det dra och spänna. Så jag kan börja gå i rask takt för att sedan sakta ner. Jag blir lika full i skratt varje gång, att jag aldrig lär mig!:-)

Idag måste jag lämna in viktiga papper på Arbetsförmedlingen. Sen ska min bil till doktorn (undrar just hur dyrt det blir...?). Sen kommer mamma och hämtar mig och vi ska brumma ner till Sundsvall. Vi blir nog där en stund. Sen hem. Hämta bilen, hämta barnen, göra mat, rengöra barnen från sand som dom av någon anledning samlat på sig i hårbotten under dagen. Sen lägga dom efter lite lek ute (härligt att det börjar bli så varmt ute!), sen börjar Fruarna, Cougar Town och Christin. Sen blir det sängen för lilla mamma. Pussa lite på mannen och läsa i Mammapraktika som vi gör varje tisdag när jag går in i en ny vecka. Man måste ju hänga med i bebisens utveckling ju!:-)
Sen sooooova! Om jag inte somnar i soffan när jag tittar på mina program... Vilket jag oftast brukar göra.:-)

Stackars Danne förresten! Jag ville ha fönstret öppet hela natten för jag är så varm och han har legat och frusit. Men så är det att leva med en just nu svettig val vandrandes på två ben!;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar