lördag 10 april 2010

My last day as a twenty-something-year old

Imorn gott folk fyller jag 30. Hur gick tiden så fort?! Jag fyllde ju nyss 20. Ändå så har det hunnit hända så mycket under dom här senaste tio åren. Så otroligt mycket! När jag fyllde 25 var jag gravid med Lovisa och kunde inte festa loss och lovade mig själv att när jag fyllde 30 så skulle jag tamejtusan festa! Och vad händer?:-) Jag är gravid igen. Fast jag har nog mognat rätt mycket dom senaste fem åren för nu känner jag inte samma behov av att gå ut och festa. Eller är det för att jag blivit tant på riktigt?:-) Huromhelst så har det gått fort. Och tre barn på fem år är inte heller så illa pinkat.;-)

Jag har fortfarande inget fast jobb som jag trodde då att jag skulle ha. Men jag är ändå nöjd med vad jag har åstadkommit hittills. Jag har massor av fler drömmar att förverkliga. Och vem vet, när jag fyller 35 kanske jag är gravid igen...;-) Vi får se om vi orkar med ännu en till. Men jag har alltid velat ha en stor familj, och vi är på god väg.:-)

Sitter i sängen och bloggar samtidigt som jag intar frukost. Jepp, när vi är lediga (från jobb och barn) sover vi läääänge.:-) Sen ska vi gå på stan och fika/käka lunch. Resten av dan är hemlig.:-) Imorn kommer en massa folk, mest familj. Ska bli mysigt att ha alla under ett och samma tak! Som jag skrivit tidigare så mår jag bäst då.

Jag är så otroligt tacksam för allt jag har. Min familj och mina vänner betyder så himla mycket för mig. Älskar er så mycket så jag tror jag ska gå sönder ibland! Utan er vore jag ingen. Tack för att ni finns och förgyller mitt liv med er närvaro. Ni vet vilka ni är och ni är bäst!:-)
Och du min älskling får mig att leva och känna mig som den vackraste kvinnan i hela världen (trots att jag är rätt tjock nu och vig som ett kylskåp). Jag älskar dig!!!

Dags att hoppa in i duschen och göra mig klar! Jag har nyss vräkt i mig två mackor men med en liten bebis i magen blir man snabbt hungrig igen.

Hoppas ni får en mysig helg! I know I will!;-)
Kram på er alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar