torsdag 29 april 2010

Katthår

Är det nåt jag verkligen hatar så är det hår! Det har gått så långt att det blivit en fobi. Och med två katter så blir det ju en hel del hår. Och när en av dom (Tigger) tappar så oootroligt mycket hår så är det hår överallt, VARJE morgon! Vi måste egentligen dammsuga VARJE dag! Men vem orkar det egentligen?
Det spelar ingen roll att vi borstar honom. Han tappar lika mycket iaf!
Så nu funderar vi på att klippa honom trots att han inte är särskilt långhårig. Det måste ju bli skönare för honom själv oxå. Kan ju inte vara särskilt skönt att få en massa hår i munnen och halsen. Vi borde ju göra honom världens tjänst, ellerhur?!


Nu har jag varit igång igen och handlat på H&Ms shoponline-sida.
Kände att jag måste passa på innan allt tar slut. Finns ju inte så mycket att välja på när man är tjockis. Och jag vill ju inte gå naken i sommar även om en viss person inte skulle ha något emot det...;-)
Men när jag satt där och beställde så tog det liktförbenat slut saker som jag ville ha. Två linnen bara försvann framför näsan på mig. Skit oxå! Men å andra sidan så kan man ju köpa vanliga linnen i lite större storlek.
Hur som helst så hittade jag det här:

Har ett par såna här tights sen förut. Snyggt och skönt.
Den här lyckades jag iaf grabba tag i!:-) Så snygg!
Alla shorts var förstås slut så det här var det närmaste jag kunde komma. Kanske lika bra när det inte är så lätt att raka benen när man är gravid. Har jag dom här behöver jag bara raka upp till knät!;-)
Och sist men inte minst en klänning. Kan vara skönt att bara ha hemma eller på stranden.
Hittade lite till Lovisa oxå och kunde inte låta bli.:-) Är det nån som behöver kläder i sommar så är det hon. Hon har ju vuxit ur allt, stortjejen!

Billiga! Endast 29,90!
Dom här blir coola på henne! Hon har ju så smala ben så leggings sitter så bra på henne. Plus att dom är sköna och praktiska. Inga dragkedjor!:-)

Nä nu måste jag få lite gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar