torsdag 22 april 2010

Hemlängtan

Igår giggade Sarek på ett företagsevent. Kul att folk även på sådana ställen uppskattar vår musik. Den funkar överallt verkar det som.:-) Det är det som är så roligt oxå. Ena dagen sjunger man i en kyrka, andra dagen på ett företagsevent med en massa människor som är lite runda under fötterna. Och det är lika roligt. Fast jag saknade lite att ha en kör bakom mig...:-) Vad som var extra roligt var ändå att vi var alla tre sångerskor och det var inte igår. Eller jo, det var igår, fast igår var det inte igår... Eller, ja... Ni fattar nog! Vad jag försöker säga är att det var länge sen vi var alla tre!:-D
Nu dröjer det dock över en månad till nästa gig för min del... Får vila rösten och magen oxå för den delen. Tror jag struttade omkring och dansade igår så ungen fick hjärnskakning!;-D Men kul var det!

Nu sitter jag på hotellrummet och längtar hem till huset och katterna. Och barnen förstås, fast dom är med sin far i fjälls. Dom kommer tillbaka till oss på söndag. Längtar efter dom!
Klockan 15 måste jag checka ut härifrån. Sen måste jag vänta på Danne tills kl 16:30... Sen måste jag få nåt i magen. Sen ska vi åka till Stina och Jens i Norrtälje och lägga lite sång. Sen bär det av hemåt. Undrar just när vi är hemma inatt...?
Bäst att vila lite så jag oxå orkar köra ifall Danne blir jättetrött, vilket han lär bli.

Kram så länge!
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar