fredag 26 mars 2010

Snart helg = jobb

Läste Zaras blogg idag. I Skåne är det vår... Det kan man inte säga att det är här. Igår snöade det så det stod härliga till. Och idag är det grått och trist ute... Man blir ju inte på bättre humör av sånt... Vill oxå ha vår! Vi har haft sån himla tur med fint väder men nu har dom dagarna tagit slut.
Jag vill inte fylla 30 år,
men jag vill ha vår!
Rimm a la Jessica.:-)

Fast jag är riktigt lycklig idag för jag ska klippa mig i eftermiddag!:-) Sist jag klippte mig var innan jul så det är verkligen välbehövligt!
Eftersom mitt hår är självlockigt så har det en tendens att vilja locka sig på ett onaturligt sätt när det blir för långt uppe på huvudet. Inte snyggt och mycket svårt att få till. Därför krävs det en klippning.

Imorn bär det av till Gävle för spelning, sen på söndag åker vi vidare till Trollhättan för spelning där. Det är mysigt att spela i samma band som sin älskling.:-) (Fast han är ju inte en ordinarie Sarek-medlem utan får hoppa in ibland när han behövs. Personligen tycker jag att han kan bli fast medlem.;-) )

Nu ser jag att det inte är så länge kvar tills jag ska till frissan så jag måste lägga på ett kol om jag ska hinna med allt annat jag ska göra innan.

Lägger upp bild sen!
Ha en skön helg alla och hoppas vi ses i Gävle eller Trollhättan!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar