onsdag 17 mars 2010

Gravid-tankar

Nu har jag rusat in i vecka 21. Tiden går så otroligt fort den här gången. Det gick jättefort med Loa oxå, men det här är ju löjligt!:-) Kul att det går fort iofs. Men ibland så känns det som att jag inte hinner med att njuta av den här graviditeten lika mycket som dom andra två. Ibland glömmer jag bort att jag är gravid, inte lika ofta som tidigare eftersom det både syns och känns nu. Men i början glömde jag bort det en massa gånger.
Hinner iofs njuta när barnen inte är hos oss och på kvällarna och morgnarna. Annars känner jag av bebisen men hinner liksom inte reflektera så mycket över det.
Men ungen är ju högt älskad iaf och det finns säkert dom som stressar mycket mer.

Och på tal om skilnader, så verkar den här bebisen vara mycket lugnare än Lovisa och Loa. Den gör inte så mycket väsen av sig och är inte lika bestämd. Det märkte jag på en gång med Lovisa att det skulle bli en bestämd unge. Och Loa var rätt lugn han oxå men stark, så när han väl började sparka så kändes det jätteväl. Fast det kanske beror på hur dom ligger i magen och var moderkakan är placerad. Men spekulera går ju.;-)
Snart kommer h*n ut och då får vi veta vad det är för en liten krabat som vuxit inuti mig.:-)
Behöver jag säga att jag längtar?!

So long blogglovers!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar