torsdag 31 december 2009

Gott nytt år!!!

Årets sista dag... Tror jag nämnt det i varenda inlägg jag skrivit i år, men jag skriver det igen; Faan vad fort det har gått!!! Och den här gången menar jag det verkligen!:-)

Vi är hemma i Ö-vik på Hammarvägen där vi bor för tillfället. Snart flyttar vi till ett stort hus i Hörnett, jag, Danne och barnen. Det ska bli så härligt! Barnen får varsitt rum och dom får mycket yta att leva och växa på. Plus att det kommer en till liten knodd i början på augusti.:-)
Har velat skriva och berätta det så himla länge men inte vågat. Man vet ju aldrig vad som händer... Men nu kan jag bara inte låta bli!:-) Det som händer, det händer. Man kan ju aldrig garantera nåt här i livet.

Kan inte riktigt tro det själv än. Vi ska bli en till. Det är inte klokt!:-) Helt underbart roligt ska det bli! Och spännande. Lovisa tycker det är så roligt och frågar mycket, medan Loa fortfarande är lite för liten för att förstå. Men snart förstår nog han oxå.:-)

Var på inskrivning på MVC i veckan och hoppades på att få höra hjärtljuden på bebisen, men barnmorskan hittade dom inte. Hon sa att det var för tidigt att höra nåt. Jag får lita på hennes ord...
Den här gången är jag mer nojig än nånsin! Det känns skitjobbigt att inte fått höra dom! hur vet jag att det verkligen är nåt därinne?! Hur vet jag att h*n mår bra? "Det kan man aldrig veta säkert..." sa barnmorskan... Men vi fick iaf en ny tid den 18/1. Då hoppas jag att vi får höra hjärtljuden! Kan nog inte riktigt tro på det förrän då...:-)

Nu börjar det redan smälla ute.:-) Här blir det förmodligen inga fyrverkerier, men vi kommer ta igen allt nästa år.
Tessans killar, Noa och Melwin är oxå här. Snart kommer Tessan och Maria oxå, efter en hel dag med jobb. Det ska bli så otroligt mysigt att fira in det nya året med dom!:-)

Nu ska jag passa på att lägga mig och vila en liten stund medan barnen sitter snällt i soffan och tittar på film och innan våra tjejer kommer.

Och så vill jag ju såklart passa på att önska er alla där ute ett otroligt
GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!:-D

Pussar och kramar från en blivande trebarnsmorsa!;-*

2 kommentarer:

  1. Jag önskar dig och din familj ett gott nytt år, god hälsa och all lycka i livet...och...grattis :)
    Bonne Année!!!
    Fred från Frankrike

    SvaraRadera
  2. Nu för tiden brukar dom inte lyssna på hjärtljuden så tidigt eftersom det är så svårt att hitta det och att mamman då blir så orolig. Ganska klokt kan man tycka. Vi fick ändå välja men med vetskapen om att det kunde bli som i ditt fall. När hon lyssnat och vi fick höra sa hon " jag beställer nog ett tidigt ultraljud". Tror att hon hörde två hjärtljud redan då :)
    kul med nytt hus & en bebis :)
    kram

    SvaraRadera