fredag 3 juli 2009

Bläh!

Idag har jag en sån där dag när jag bara känner bläh! inför allt...

Utgifter hit och utgifter dit... Och jag har verkligen inte råd! Jag kan inte! Men jag måste.....
Faan oxå att man ska ha det så jävla knapert!

Ska ställa mig i duschen och lipa lite så kanske det känns bättre...
Loa sover så det är bäst jag skyndar mig innan han vaknar.

Och DU, ibland är jag sur... Förlåt! Ibland behöver jag bara en kram. Kan jag inte bara få en då...? Jag är inte superwoman...... Jag är bara jag........

Vi ska på bio ikväll jag, Lars och Lovisa. Farmor ska vara barnvakt. Tänk att hon ska behöva åka ända från Moliden för att passa våran son i 2 timmar för att vi ska få gå på bio med Lovisa. Ägna oss bara åt henne en liten stund och göra nåt kul.
Ringde mamma, syrran och brorsan och hans tjej först och frågade om dom kunde tänka sig att passa honom. Mamma har migrän, syrran håller på att bli sjuk och brorsan och hans tjej har semester.....


Mmmmmmm, det ordnar sig nog med allt i sinom tid............................................

2 kommentarer:

  1. du ska få en kram nästa gång vi ses!

    SvaraRadera
  2. Ja du, vännen. Visst får man vara sur ibland. Och visst behöver man extra många kramar en sådan dag. och alla andra dagar också för den delen. Jag har haft en dålig dag i dag då jag varit ledsen, gråtit, varit irriterad (nästan förbannad) och känt mig ensammare än någonsin. Känns lite bättre nu, men inte helt bra. Skulle också vilja ha en kram just nu...

    Jag skickar i allafall en stor kram till dig. Hade varit roligt att höra ifrån dig med ett ord eller två....

    Kramar från

    Carina och barnen Markus, Emilia och Linnea

    SvaraRadera