tisdag 16 juni 2009

Sthlm here we come!

Imorgon bär det av till Sthlm.
Det blir ett fullspäckat schema, och inte så mycket semester... Men vad gör man inte för barnen?:-)

Schemat lyder som följer:

Ons: Nerresa
Tor: Naturhistoriska Museet (Det enda som kretsar i Lovisas huvud är dom där fördömda, utdöda dinosaurierna!:-) )
Fre: Midsommarfirande på Skansen
Lör: Junibacken + träffa min moster Harriet och min mormor
Sön: Hemresa

Bir nog väldans skoj iaf. Optimist som man är...;-)
Det är ju farmor som vill göra alla dessa saker med barnen. För mig hade det räckt med Naturhistoriska.;-) Men bäst att göra som hon vill så hon inte börjar skrika och gnälla. Nä just det ja... Det är ju barnen som gör så...
Hur som helst. Jag ser fram emot resan ganska mycket nu faktiskt. Visst det blir jobbigt, men om 20 år så är det glömt. Då sitter vi nog och skrattar åt hur kul vi hade ist.:-) Optimist som man är...:-)

Vi hörs när vi kommer hem!

Pass & krum!

1 kommentar:

  1. härligt härligt! och även fast du inte uppdaterat än så vet jag ju att ni hade det riktigt bra :-)

    SvaraRadera