lördag 13 juni 2009

Lördag igen

Veckorna går så otroligt fort. Och nu är det helg igen!
Till veckan, närmare bestämt på onsdag så åker vi till Sthlm på en liten minisemester. Det ska bli mysigt. Men barnen, iaf Loa är ju ett energiknippe utan dess like! Undrar hur det ska gå att hålla koll på och springa efter honom på Skansen och alla andra ställen som vi tänkt besöka... Vet inte om jag ser fram emot det så mycket när jag väl tänker efter... För han kommer väl inte sitta frivilligt i vagnen när han ser att Lovisa får gå av egen maskin. Kommer nog bli ett heltidsjobb snarare än en semester...
Och jag hoppas vid gud att han fortsätter sova nu! Han somnade nämligen i bilen på väg hem från mormor och det var bara att klä av honom och lägga honom i sängen när vi kom hem. Smidigt. Men jag skulle ha velat borsta tänderna på honom. Det har blivit lite väl mycket godsaker idag.

Nu ska jag krypa ner under filten i soffan med en skål pop-corn och titta på tv med min lilla tjej.:-)
Ha en mysig lördagkväll!

1 kommentar:

  1. Hej Jessica!

    Det var ett tag sedan jag skrev här, men jag har inte glömt bort dig. Läser din blogg flera gånger i veckan, men har inte haft tid att skriva något. Eller ork. Känner mig just nu totalt tom och så jäkla trött......

    Hoppas allt är bra med er och att ni får trevligt i Stockholm. Jag skulle vilja följa med.....

    Kram från

    Carina i Kristianstad

    SvaraRadera