måndag 30 mars 2009

Tre veckor i bilder

På väg upp till Solberg så stötte vi på dessa vackra djur. Synd att dom inte har större respekt för vägen bara... Dom är ju både en fara för sig själva och vi i fordonen som är menade att köra på vägarna...



Grilla!

Storslagen utsikt! Hela Solberg.:-)

Och här är kyrkan som jag har fått för mig att vi ska gifta oss i.:-) Den är väldigt fin utanpå, hoppas den är ännu finare inuti!;-)


Man blir trött av att åka pulka efter skotern.:-)

En busfia.:-)


Tvåbarnsmorsan njuter i solskenet.



Och så här såg det ut i kyrkan där vi hade våran premiär för Magiska Toner. Torpskyrka i Fränsta. Vackert!


Har ju glömt att visa hur jag ser ut i håret nuförtiden. Blev mycket nöjd med resultatet!

"Titta mamma! Den passar mig!":-D Om ni undrar varför det står en massa stolar i hallen så är det för att Loa annars styr dom dit han vill och klättrar. Jobbiga unge!

Sjuklingen... Feber och hosta... Hela helgen.... *suck*



Tröttis...:-)


Lovisa; färdig sminkad och redo att åka och handla!


Så här såg det ut i lekrummet i natt. Madrasser över hela golvet och barn huller om buller. Hur mysigt kan det bli?! Efter lek och stoj och mycket mat och godis så somnade alla barnen på fem röda!


Och så här glada var dom imorse.:-) Sötungar!


Kärleksparet. Dom har sagt "jag älskar dig" till varandra hela helgen.:-)

Bad tajm ikväll. Om man tittar riktigt noga så ser man att Brynolf varit framme och gjort märken på kinderna på båda barnen... Jäkla katt som inte har vett att gå därifrån när dom jävlas med honom! Och jäkla ungar för att dom inte kan låta bli honom!

Tack sötungar för mina fina tulipaner!:-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar