onsdag 15 oktober 2008

Dexter och Schweizernöten

Skit oxå! Min Britney-video funkar ju inte heller... Skumt!
Vi provar igen fast en annan då fast samma, om ni förstår vad jag menar...



Och funkar inte denna heller så finns den att se på Youtube.;-)

Har jobbat lunch idag igen. Lite folk även idag, fast mer än igår och iförrgår. Fick ändå sluta kl 13:45 och då hade jag börjat kl 11:00. Inga långa pass än så länge men det kanske kommer. Annars måste jag nog se mig om efter nåt annat...

Sitter och väntar på att Loa ska somna. Det märks att han börjar bli stor.:-) Han behöver inte sova lika mycket som han gjorde förut. Klippte Lovisas hår idag och iom det så glömde jag bort tiden och han fick sova alldeles för länge. Och i detta nu är han fortfarande vaken (fast sitter i sin säng) och kl är 22:25...
Vill ju bara att han ska somna så jag kan glo på tv och äta min Schweizernöt ifred...:-) Vill ju se fortsättningen på Dexter ju!
Har ni aldrig sett det så kan jag verkligen rekommendera den serien, men man måste nog se den från första start för att förstå allt.

Tänkte bara se ett avsnitt för att se vad det var för serie och varför den hade fått så bra recensioner. Hur kan en serie om en seriemördare vara så bra? Men nu är det så att Dexter inte är vilken seriemördare som helst... Han mördar nämligen bara dom som själva har begått brott. Och då menar jag inte dom som förskingrat pengar, stulit bilar eller liknande utan andra seriemördare, pedofiler och såna badguys.
Jag fastnade direkt! Den är riktigt bra och skiiitaspännande!

Nu låter det som att Loa börjar komma till ro!
Dexter och Schweizernöten, here I come!:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar