lördag 16 augusti 2008

I'm back!!!:-D

Nu är jag tillbaka!:-)
Efter att utan resultat ha sökt efter en gammal dator att köpa av någon bekant så blev det tillslut en ny dator. Dyyyyrt, men ett måste. Och fördelen med att köpa en ny dator är ju att den (förhoppningsvis...) håller i många år framöver. Den är (som så många datorer nu för tiden) svart. Väldigt snygg men allt damm syns så väl och fastnar på ett ögonblick. Men det kan jag leva med. Det viktiga är ju att vi har en dator.

Igår var några av mina tjejer här; Linda och hennes barn, Laila och hennes familj och Tessan. Vi tjejer drack lite drinkar och pratade och skrattade.
Tack ska ni ha, det behövde jag verkligen!:-)
Sen hann vi se lite av en skräckis innan vi kände att det var lika bra att stänga av eftersom vi var så trötta allihop. Så det blev ganska tidigt i säng i alla fall, fast jag var inställd på att vara uppe mycket längre.
Ikväll kommer Tessan hit och sover igen efter hon har slutat jobbet. Då ska vi fortsätta vårt mys.;-)

Ska försöka färga håret idag som jag har tänkt göra i nästan en månads tid men inte gaft tid eller orkat eller rent av glömt bort det. Så mitt hår är i desperat behov av att färgas! Får se om jag hinner klippa luggen oxå. Skulle behöva klippa resten av håret oxå egentligen, men det får bli när jag får råd, om typ tio år.....:-D

Hoppas ni får en skön helg!

Kolla in denna parodi-video på Katy Perry's skit-braiga låt "I kissed a girl"!:-D

1 kommentar:

  1. Hej Jessica! Har en utmaning till dig på min blogg om du har tid och lust att svara.

    Kram från Carina i Kristianstad

    www.metrobloggen.se/carina6969

    SvaraRadera