tisdag 29 juli 2008

Mamma Mia! Here I go again. My my, how can I resist you?


Var på bio med Laila i söndags och såg filmen Mamma Mia. Två nätter i rad nu har jag haft ABBA låtar på hjärnan.:-) Filmen var super bra! Satt med ett löjligt leende på läpparna filmen igenom förutom när jag gapskrattade. Jag säger bara; se den!!!
Fördelen när man går på bio är att man får se alla nya roliga trailers på filmer som ska komma. Så nu längtar jag efter:

1. The dark knight (Uppföljaren till Batman begins som jag ÄLSKADE! Heath Ledgers sista film som spås bli större än Titanic. MÅSTE SE!!! Och såklart är jag sååå svag för Christian Bale.)
2. Arkiv X - Iwant to believe (Såg heeela serien och den första filmen, klart jag MÅSTE se den här oxå!)
3. Madagascar: Esacpe 2 Africa (Kommer dom nånsin komma hem till New York?)
4. Ice Age 3 (Har premiär nästa år och då ska jag dra med Lovisa, hon älskar ju dom två första filmerna!)
5. Hancock (Will Smith som alkoholiserad superhjälte? Spännande! Måste se!)
6. Narnia: Prince Caspian (Tyvärr har jag hört att den inte kan mäta sig med ettan, men såg man den så måste man ju se den här oxå...)

Dags att göra lunch till min gräsklippar-man och min nakenfis-dotter som gräsat ner hela soffan med sina gräsliga fötter.:-) Sonen sover dock gott i sin säng. Men snart får han vakna för sen blir det bad i poolen hos mormor och bonusmorfar.

Ha en skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar