söndag 4 maj 2008

Tiden går fort när man har roligt...

Även idag är det soligt precis som det varit nu i flera veckor känns det som. Härligt! Har aldrig varit med om att det varit så här varmt i slutet på april, början på maj. Det är helt otroligt!

Kan inte fatta att det redan är maj! Den 27 fyller Lovisa 3 år! 3 år!!! Gud vad fort det har gått!
Och i förrgår blev Loa 7 månader! Han kan nästan sitta nu och igår drog hann sig framåt med händerna, snart kryper han! Det känns som om att det går mycket fortare den här gången än med Lovisa, men å andra sidan så är Loa mycket tidigare med vissa saker än Lovisa var. Men barn är ju olika så det är ju egentligen inget konstigt med det...:-)

På sista april var Tessan, Ken och barnen här. På kvällen tog vi en prommis runt Sund och fick se tre brasor. Den första var störst. Dom två andra var så gott som nedbrunna.:-) Men det var härligt med en promenad. Frisk luft och motion plus värme och en cider i handen, kan det bli bättre?;-)

Och vad ska vi göra idag då? Skulle vilja gå på Örn-expo, men jag är ensam med båda barnen eftersom Lars jobbar, så jag vet inte om jag orkar. Det är nog jobbigt att vara hemma med båda två och försöka få allt att funka och vara pedagogisk... Så det får nog bli en annan gång. Har ju i och för sig inte varit på Örn-expo sen jag vet inte när så om jag missar det även detta år så är det ju ingen större katastrof. Frågan är bara vad man ska hitta på istället...

Nu hör jag att Lovisa håller på med dumheter nere i köket, bäst att gå ner!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar