lördag 31 maj 2008

Lite filmer och bilder... :-)

21 maj

Jag och barnen var i lekparken. Loa var helt faschinerad av sanden.

Lovisa hittade en död liten fågelunge som vi begravde. Så här fin blev hans/hennes sista viloplats.









25 maj

Denna dag var vi och hälsade på hemma hos min pappa Göte, hans fru Tsveta och deras dotter (min lillasyster) Anna-Maria. Detta är alltså Anna-Maria i rött och bakom henne sitter Loa. Så söta!:-)

27 maj

Lovisas födelsedag. I full färd med att blåsa ut ljusen.

28 maj

Lovisa fick en gungställning i födelsedagspresent. Loa testar gungan som genast blir en hit.:-)




Mina fina små troll:-)
Fick dom här vackra maskrosorna av Lovisa på morsdag.

Och detta är min morsdags present. Fint va!:-)

Våran bakgård just nu. Älskar den här årstiden!

En fin bild på Loa, Lovisa, Stina och Kerstin.

Den här sköldpaddan ritade Lovisa alldeles själv, utan någon som helst hjälp! Min duktiga lilla konstnärinna!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar