onsdag 6 februari 2008

Dolce & Gabbana och babymassage

Min mor och hennes man Per har ju varit på konferensresa till Kanarieöarna. Och som tack för att jag hjälpt till på jobbet så fick jag en parfym. Dolce & Gabbana Light Blue! I looove it! Det va min första riktiga parfym och lär nog bli min sista. Jag ska faan kremeras i den!:-D Om jag kunde skulle jag nog bara sitta och dofta på den.;-) Närå så illa e de nog inte, men nästan...:-)


Barnen fick såklart oxå presenter. Lovisa fick en rosa drake med solglasögon och en massa klubbor i magen som hon ständigt proppsar på att hon ska ha eftersom de e hennes och hon har fått dom... Svårt läge när man försöker truga i henne att godis bara gäller på lördagar (kanske söndagar om de finns kvar sen lördagen...). Hon fick oxå en topp från Zara kids. Loa fick en jeansjacka med tillhörande munktröja oxå från Zara kids. Sååå fina kläder! Varför finns de inte i Ö-vik?! De e ju inte tokdyra kläder heller precis... Kanske skulle funka att ha en sån butik här i stan...? Hmmm, tåls att grubbla på.;-)

På tal om kläder så ska jag på klädparty den 20. Barnkläder såklart. Ett nytt märke som jag aldrig hört talas om förut. Gangstar heter de. De låter ju lovande iaf. Ska bli kul som 17! Behöver få komma bort och umgås lite med andra mammor känner jag.
Fast imorn börjar Loa på babymassage så då får jag lite av den biten oxå. Hade inte tänkt att gå först men så kom jag på att jag kan ju inte bara tänka på migsjälv utan måste ju tänka på sonen oxå som faktiskt börjar bli lite intresserad av omvärlden. Och så älskar han ju att få ligga nakenfis och kommer säkert kissa ner alla inom räckhåll!:-D

Loa har förresten börjat sova i vaggan. Så skönt att bara vara två i sängen igen! Fast inatt så jobbade ju Lars och Loa ville inte alls somna. När kl började närma sig halv två lyfte jag över honom i våran säng och tro'nt du på faan! Han somnade på en gång! Min lilla griskulting!:-) Men så här söt e han iaf när han väl sover i vaggan.


Nu vankas de läggdags för de äldsta barnet. På tiden tycker jag, så jag får Lars för migsjälv nångång!;-) Ska försöka få honom att se film med mig, filmfreak som jag är. Får se vilken de blir.
Ha en bra kväll!
Tjolahopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar